Saturday, November 10, 2007

Terima kasih HP Compaq NX9000, selamat datang Presario V3000

Terima kasih HP Compaq NX9000, yang telah banyak membantu saya. Terutamanya di dalam mendapatkan Master dulu, juga dalam bidang pekerjaan dan minat saya di dalam dunia penulisan. Sememangnya NX9000 ini begitu berharga di dalam kehidupan saya. Ke mana-mana saja saya pergi, NX9000 sentiasa di sisi. Tahan lasak, dan tidak pernah meragam.
Setelah 4 tahun membantu, kini NX9000 ditemani oleh Presario V3000 yang baru dibeli tadi. Tentunya kedua-dua adalah HP Compaq, yang memang saya tidak pernah rugi membelinya.

Tentunya Presario V3000 (bersama NX9000) akan membantu saya untuk mendapatkan PhD pula. Kedua-duanya akan melengkapkan pengembaraan ilmu saya.

NX9000 ketika dibeli adalah yang antara yang terbaik spesifikasinya. Tetapi kini, Presario V3000 dengan Intel Core 2 Duo adalah antara yang terhebat. Kedua-duanya akan terus saya pelihara sebaik-baiknya.

2 comments:

taufiq said...

mmenarik juga satu komputer satu bidang pengajian. Semua data simpan kemas-kemas. Nanti nak rujuk tahu komputer mana perlu dibuka :)

Khairusy Syakirin Has-Yun said...

itulah cadangannya...teknologi membantu manusia