Monday, April 27, 2009

Sambutan Hari Buku Sedunia di perhimpunan sekolah



Saya dijemput oleh Sekolah Menengah Sungai Pusu (kredit diberikan kepada isteri...hehe), untuk bercakap 10 minit pada perhimpunan sekolah pagi tadi berkaitan dengan Pesona Buku. Telah saya ambil kesempatan yang singkat ini untuk memperkenalkan sebahagian buku-buku yang ada di perpustakaan peribadi saya. Memang tidak cukup masa 10 minit itu, tetapi saya amat berharap supaya ruang masa yang diberi ini dapat mengubah pemikiran anak-anak bangsa saya ini. Saya doakan.

5 comments:

Mohd Faizal said...

Ameen..mudah-mudahan mereka cepat jatuh cinta dengan buku dan ilmu pengetahuan

SyahNURazni said...

owh wife cikgu kat sungai pusu ek... hurm betul la... semoga kita sentiasa ada sifat untuk membaca...

Gelombang Rakyat said...

Abang sayang abang di mana...

Ooo kat sekolah ehem ya?

Bagus jugak sekolah beri 10 minit ya.

Sebab biasanya silap mata sejam. Acara hiburan masih diutamakan.

Khairusy Syakirin Has-Yun said...

faizal: mudah-mudahan

syahnurazni: perlu sentiasa beristiqamah

zubli: abang sayang abang di mana? lama tak dengar berita abang...hehee

Anonymous said...

tahniah... pendedahan yang penting utk remaja - jgn nanti asyik baca chick-lit saja