Friday, November 14, 2008

Hasil dari payless bulan ini

Dengan kos RM100.00, saya telah membeli buku-buku ini di jualan gudang payless hari ini:
  1. Masonry
  2. My American Journey: Colin Powell
  3. Down to earth sociology (James M. Henslin)
  4. Rethinking tourism and ecotravel (Deborah McLaren)
  5. How to make the world a better place (Jeffrey Hollender)
  6. Media and the environment (edited by Craig L. LaMay and Everette E. Dennis)
  7. The virtual community (Howard Rheingold)
  8. The wildlife sanctuary garden (Carol Buchanan)
  9. A starter garden (Cheryl Merser)
  10. Maintenance dredging (An Institution Civil Engineers Conference)
  11. Raising the rainbow generation (Dr. Darlene Powell Hopson)
  12. Master of middle earth: The fiction of JRR Tolkien (Paul H. Kocher)
  13. The environmental predicament: Four issues for critical analysis (Carol F. Verburg)
  14. Kitchen confidential: Adventures in the culinary underbelly (Anthony Bourdain)
  15. Environmental Ethics (Joseph R. Des Jardins)
  16. The home school manual (Theodore E. Wade Jr. and others)
  17. A different mirror: A history of multicultural America (Ronald Takaki)
  18. Coaching for improved work performance (Ferdinand F. Fournies)
  19. Reading statistics and research (Huck Cormier Bounds)

4 comments:

Mohd Faizal said...

Memang berbaloi memborong buku di Payless ni..

Anonymous said...

Salam Tuan Syakirin.

Aduh! Cemburu benar saya terhadap tuan! Kalau tak kerana kekangan yang ada, dah lama panjang kaki saya ni melangkah ke sana sama-sama memborong.

SITI ZAINON ISMAIL said...

Saudara Khairun, tahniah dengan buku-buku yang baru diperolehi. Saya sekarang terlibat dengan kelompok Pemikiran Kebudayaan dan Adat Istiadat Melayu Selangor.Ditugaskan untuk membentuk AJK dalam bidang Monument, Seni Bina-Taman,Desa Warisan dan Seni Hias. Saya bercadang masukkan nama saudara dalam kelompok ini sesuai dengan bidang ilmu saudara. Diharap tidak keberatan bukan? Boleh kita berinteraksi melalui emel? Hp? emel saya: znismail@yahoo.com. Sampai ketemu ya (Kak Siti ZI)

Khairusy Syakirin Has-Yun said...

Terima kasih prof....nanti saya email prof